NÁKUPČÍ

Účelem pozice nákupčí/ho v naší firmě je zajišťovat svou pečlivou prací plynulý chod výroby a dodávek zboží a zároveň udržovat optimální množství materiálu na skladě. Dále být spolehlivou spojkou mezi výrobou, dodavateli a obchodem, aktivně předávat informace napříč kolegy. Nákup u nás má na starosti pouze jeden člověk, musíme se na něj tedy moci 100% spolehnout. Spoustu věcí v nákupu dělá náš interní systém, je potřeba se s ním naučit pracovat, být proaktivní a ve spolupráci s kolegy jej dále vylepšovat.

 

Co bude obsahem vaší práce?

 

  • Vaší hlavní odpovědností bude hlídat optimální stav všech materiálů na skladě (práce s bilancemi, kontrola a revize skladových limitů), vystavovat objednávky materiálu a zboží a zajišťovat, aby bylo vše k dispozici včas
  • Budete zajišťovat celou materiálovou cestu (od prvotní komunikace s dodavatelem, přes zajištění přepravy až po předání informace kolegům)
  • Budete mít na starosti nákup všech materiálů a zdrojů
  • Budete komunikovat s našimi dodavateli (převážně zahraničními), budete zodpovědnou osobou za předání informací spojených s materiály mezi dodavateli a naší firmou (obchodním týmem, výrobou, plánovačem výroby)
  • Vaší prací bude také udržování vztahů s dodavateli, budování nových partnerství, vyhledávání nových a lepších dodavatelů v případě potřeby, zodpovědnost za řešení dodavatelských reklamací

 

Co vám nabízíme?

 

  • Zázemí stabilní české společnosti (jsme na trhu od roku 1995)
  • Open space kancelář, jste tedy v kontaktu se svými kolegy
  • Postupné zaškolení nadřízeným (mimo jiné si projdete i výrobu)
  • Nástupní mzda 30.000 Kč, po zaškolení až 40.000 Kč dle plnění KPI
  • 25 dní dovolené, 3 sickdays
  • Možnost vzdělávat se (příspěvek na vzdělávání, účast na veletrzích, školeních apod.)
  • Po zkušební době a dohodě možnost práce částečně formou home office

 

Jací byste měli být? Co byste měli znát a umět?

 

  • Základním předpokladem je předchozí praxe na nákupní pozici ve výrobní firmě
  • Nutná je také komunikativní úroveň angličtiny (komunikace s našimi zahraničními dodavateli, kteří tvoří většinu dodávek; komunikace probíhá po e-mailu, telefonicky i osobně)
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost
  • Proaktivita, analytické myšlení
  • Uvítáme znalost skladového hospodářství, kanbanového systému a štíhlé výroby

 

Zašlete nám váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme (standardně do 5 dnů). V životopise nebo motivačním dopise detailně uveďte, co jste měli na pozici v oblasti nákupu přesně na starosti, co bylo vaší náplní práce.

 

Na vaše životopisy se již nyní těšíme. Výběrové řízení je vícekolové a součástí výběrového řízení jsou referenční hovory s vašimi předchozími nadřízenými nebo kolegy.

 

Pojďte s námi být součástí velkých věcí!

 

 

Kontaktní osoba: Lucie Urbánová, personální oddělení

e-mail pracant@ceskefiltry.cz

 

Poskytnuté osobní údaje zpracovává správce osobních údajů firma České filtry, s.r.o. po dobu výběrového řízení a pouze za účelem výběrového řízení na pozici.