Je člen/ka týmu, který/á v naší firmě bude zajišťovat kompletní agendu přepravy. Ve spolupráci s ostatními kolegy (hlavně plánovačem a nákupčí, ale i vedoucí výroby, obchodním týmem a skladníky) bude plánovat, koordinovat a zabezpečovat přepravy materiálu k nám a hotového zboží ven. Včetně související administrativní agendy. Máme své spolehlivé přepravce, ale zároveň se stále chceme zlepšovat, takže součástí práce bude i pravidelná snaha hledat dopravu kvalitnější nebo levnější. Na této pozici je důležitá pečlivost, systematičnost a asertivita a hlavně, vaše práce vás musí bavit.
Náplň práce
- Kompletní organizace přeprav materiálu k nám (hlavně CZ, DE, IT, občas Asie). Převážně silniční přeprava. Zajištění podkladů pro celní řízení v případě potřeby.
- Kompletní zajištění expedice, včetně související administrativy, která je však v maximální možné míře automatizovaná.
- Práce v interním systému. Kontrola plánu expedice a termínů expedice, komunikace s výrobou, plánovačem, obchodem, nákupčím. Vystavování dokladů pro expedici.
- Aktivní každodenní komunikace s přepravci, dodavateli, zákazníky
- Koordinace nakládek a vykládek
- Výběr a hodnocení přepravních společností
- Řešení případných reklamací
Požadavky na pozici
- Nutné předchozí pracovní zkušenosti: z oblasti logistiky, z prostředí výrobní firmy (s alespoň částečnou znalostí procesu expedice).
- Angličtina na komunikativní úrovni (výhodou použití v praxi, ale stačí středoškolská znalost, nebát se psát a mluvit, nabízíme možnost jazykového vzdělávání)
- Schopnost práce pod stresem, systematičnost, pečlivost, asertivita
- Časová flexibilita
- Zkušenosti s prací v interním systému (SAP, ABRA, K2, …)
Co vám nabízíme?
- Zázemí stabilní české společnosti (jsme na trhu od roku 1995)
- Jsme firma zaměřená na firemní hodnoty, na neustálé zlepšování,
- Open space kancelář, jste tedy v kontaktu se svými kolegy
- Postupné zaškolení od zkušenějších kolegů (mimo jiné projdete i výrobou)
- Mzda 30-35 tis. Kč dle předchozích pracovních zkušeností
- 25 dnů dovolené, 3 sickdays
Zaujali jsme vás? Skvěle! Co dál?
Zašlete nám váš životopis a motivační dopis a my se vám co nejdříve ozveme (standardně do 5 dnů). V motivačním dopise nám prosím uveďte, jak si představujete, že bude vypadat vaše práce na pozici disponenta přepravy u nás, jaká je vaše vize toho, kam byste chtěli tuto pozici posunout. Zároveň bychom rádi věděli, kde se vidíte za 5 let.
Na vaše životopisy se již nyní těšíme. Výběrové řízení je vícekolové a součástí výběrového řízení jsou referenční hovory s vašimi předchozími nadřízenými nebo kolegy.
Pojďte s námi být součástí velkých věcí!
Kontaktní osoba:
Lucie Urbánová
pracant@ceskefiltry.cz
tel.: 475 603 878
Poskytnuté osobní údaje zpracovává správce osobních údajů firma České filtry, s.r.o. po dobu výběrového řízení a pouze za účelem výběrového řízení na pozici.