BACK OFFICE

Na pozici back office hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á bude mít na starosti administrativní zpracování agendy zakázek. Vytvoření nabídky, objednávky, fakturace, zajištění přepravy. Zároveň zajištění přepravy materiálu a zboží směrem do firmy, převážně ze zahraničí. Na této pozici je důležitá pečlivost, systematičnost, schopnost týmové spolupráce a hlavně, vaše práce vás musí bavit.
 
Náplň práce
 
  • Většinu vaší pracovní náplně bude tvořit práce v našem interním systému Flores. Vytváření artiklů, dokladů (nabídek, objednávek, výdejek, faktur).
  • Organizace přeprav materiálu k nám (hlavně CZ, DE, IT, občas Asie). Převážně silniční přeprava. Zajištění podkladů pro celní řízení v případě potřeby.
  • Zajištění expedice (buď v našem interním systému přes přepravce, případně v systémech Balíkobot, TNT, Geis).
  • Kontrola plánu expedice a termínů expedice, komunikace s výrobou, plánovačem, obchodem, nákupčím.
  • Aktivní každodenní komunikace s přepravci, dodavateli, zákazníky
  • Koordinace nakládek a vykládek
 
Požadavky na pozici
 
  • Nutné předchozí pracovní zkušenosti z výrobního prostředí, nejlépe z těchto oblastí: z administrativní pozice okolo obchodu/fakturace, z oblasti logistiky, expedice.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (výhodou použití v praxi, ale stačí středoškolská znalost, nebát se psát a mluvit, nabízíme možnost jazykového vzdělávání)
  • Schopnost práce pod stresem, systematičnost, pečlivost
  • Týmovost, asertivita
  • Časová flexibilita
  • Zkušenosti s prací v interním systému (SAP, ABRA, K2, …)
 
Co vám nabízíme?
 
  • Zázemí stabilní české společnosti (jsme na trhu od roku 1995)
  • Jsme firma zaměřená na firemní hodnoty, na neustálé zlepšování,
  • Open space kancelář, jste tedy v kontaktu se svými kolegy
  • Postupné zaškolení od zkušenějších kolegů (mimo jiné projdete i výrobou)
  • Mzda 30-35 tis. Kč
  • 25 dnů dovolené, 3 sickdays

 

Zaujali jsme vás? Skvěle! Co dál?

 

Zašlete nám váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme (standardně do 5 dnů). Výběrové řízení je vícekolové a součástí výběrového řízení jsou referenční hovory s vašimi předchozími nadřízenými nebo kolegy.

 

Pojďte s námi být součástí velkých věcí!

 

 

Kontaktní osoba:

Lucie Urbánová

pracant@ceskefiltry.cz

tel.: 475 603 878

 

Poskytnuté osobní údaje zpracovává správce osobních údajů firma České filtry, s.r.o. po dobu výběrového řízení a pouze za účelem výběrového řízení na pozici.